fredag 15 februari 2013

Min lillasyster

I dag fyller min älskade lillasyster år.
Vi är bjudna hem till henne på mat i kväll så i dag blir det inget fixande i köket. Min syster är sju år yngre en jag men det har aldrig inverkat på vår relation till varandra. Visst när hon var barn och jag tonåring fanns det väl några år, men sen har vi hållt ihop i vått och torrt. Vi har många gemensama intressen men ett delar vi inte, MAT! Min syster älskar att äta mat och lagar givetvis mat men hon har väl aldrig haft samma passion till kastullerna som jag har haft. Däremot är hon jätteduktig på vad man bör äta och hur man ska motionera för att hålla sig i trim, så vi kompletterar varandra.

Efter en lång promenad med hunden smakade det bra med knäckemackor och te.

Jag älskar knäckemackor!!
Nu blir det en tur till verkstaden med den lille bilen..
Ha en bra dag!
Monika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar