söndag 23 juni 2013

Midsommar!

Midsommar i vårt hus brukar vara en lugn tillställning numera. oftast är det bara jag och Thord hemma. Men detta år kom även tjejerna med respektive hem och min syster.
Vi brukar börja dagen med sill och snaps, tyvärr är det bara jag i familjen som gillar sill så vi har även skinka, paj som tilltugg till snapsen.

Mina flickor
Petronella
Lizette









Min syster Marika och jag.











Min man Thord och hans dotter Jennifer.









Lizette försöker prata hundarna till rätta.

Midsommarskymning!






















Vi vaknade upp till en kall och blåsig midsommardag, efter en frukost ute, där alla satt inlindade i filtar, åkte alla hem till sitt.
Jag och Thord tillbringade resterande dagen med att göra ingenting.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar